Karangan Bercuti Di Kampung

Surat Bercuti Di Kampung

Contoh Karangan Pengalaman Pulang Ke Kampung

Pada cuti sekolah yang lalu kami sekeluarga bercuti di kampung.

Pengalaman bercuti di kampung. Sehari sebelum ke sana kami semua sibuk mengemas barang masing masing untuk dimasukkan ke dalam beg sebelum diletakkan di dalam kereta. Saya bertolak ke sana pada awal pagi dengan menaiki bas dari kota bharu. Jalan menuju ke kampung bengkang bengkok seperti ular kena palu. Karangan pengalaman bercuti di kampung pada cuti sekolah yang lalu saya dan keluarga telah pulang ke rumah nenek saya di kampung.

Sehari sebelum ke sana kami semua sibuk mengemas barang masing masing untuk dimasukkan ke dalam beg sebelum diletakkan di dalam bonet kereta. Selepas tiga jam kami tiba di rumah datuk. Pada cuti sekolah yang lalu kamu telah bercuti di kampung datuk dan nenek kamu. Ceritakan pengalaman kamu sepanjang berada di sana.

8分钟帮你掌握upsr热门国语作文题目 pengalaman bercuti di kampung datuk 并且拿a. Dalam perjalanan kami menikmati pemandangan yang indah. Pengalaman bercuti di kampung datuk pada cuti sekolah yang lalu ayah membawa kami sekeluarga melawat ke kampung datuk. Kami menaiki kereta bapa pulang ke rumah datuk.

Pada cuti sekolah yang lalu saya telah berpeluang pulang ke kampung datuk dan nenek saya yang terletak di pasir puteh kelantan. Pengalama n bercuti di kampung pada cuti sekolah yang lalu saya dan keluarga pulang ke kampung datuk dan nenek yang terletak di kampung kebun tumpat kelantan kami perg i ke sana dengan menaiki kereta ayah yang berjenama toyota wish kami bertolak ke sana pad a pukul 8 00 pagi kami bercuti disana selama lima hari empat malam. Kakak saya mengemas rumah kerana kami akan bercuti lama di kampung.

Pengalaman Bercuti Di Kampung Doc Soalan Kamu Dan Keluarga Telah Pulang Ke Kampung Anda Pada Masa Cuti Tulis Karangan Tentang Pengalaman Percutian Course Hero